,

BMW M3 E92 E93 Akrapovic Evolution Line Udstødningssystem i Titanium

kr.41.795

Evolution Performace udstødningssystem til BMW M3 består af dual-outlet lyddæmpere, flow-optimeret link rør, og et X-rør, der inkorporerer high-flow 100 cellers sport katalysatorer og resonatorer. Forøgelsen af Hk og NM på BMW M3 med Evolution systemet er bare fantastisk. En betydelig stigning er fastslået over en meget bred rpm rækkevidde, og så det øger gasspjældspåvirkningen  i alle faser af kørsel. Sammen med utrolige vægtbesparelser ændrer Evolution-systemet forholdet mellem effekt og vægt dramatisk. Vores mål var at designe et system, der leverer en dyb, fyldig rumble ved cruising hastigheder og samtidig give føreren mulighed for at nyde et aggressivt brøl, når du kører hårdt. Fuldend looket med et sæt af to udsøgte udstødningsrør i titanium eller kulfiber.

Kulfiber rørhaler bestilles seperat, se varenummer TP-CT/3

DETTE PRODUKT OPFYLDER IKKE KRAVENE TIL EMISSIONSOVERHOLDELSE VED BRUG PÅ GADE ELLER MOTORVEJ.

Varenummer (SKU): ME-BM/T/2 Kategorier: , Tags: ,

Dette udstødningssystem erstatter det originale, lige efter forrør, og hele vejen bagud. Der er nærmest 50 procent vægtbesparelse i forhold til det originale udstødningssystem.

Husk der skal bestilles afgangsrør separat

 

Sådan lyder en BMW M3 med Akrapovic Evolution Line i titanium:

TECHNICAL DATA
UNIT STOCK AKRAPOVIČ MAX. GAIN
maximum power
kW
HP (m)
HP (i)
287.8 at 7870 rpm
391.3 at 7870 rpm
385.9 at 7870 rpm
301.7 at 7900 rpm
410.2 at 7900 rpm
404.6 at 7900 rpm
+ 16.3 at 5730 rpm
+ 22.2 at 5730 rpm
+ 21.9 at 5730 rpm
maximum torque
Nm
lb-ft
394 at 3680 rpm
290.6 at 3680 rpm
420.4 at 3810 rpm
310.1 at 3810 rpm
+ 34.7 at 4890 rpm
+ 25.6 at 4890 rpm
weight
kg
lb
%
45.1
99.4
21.2
46.7
– 23.9
– 52.7
– 53
static noise level
dB
rpm
84
6200
93.5
6200
+ 9.5
0

DETTE PRODUKT OPFYLDER IKKE GÆLDENDE CO2 KRAVDette udstødningssystem er udviklet til brug på lukkede baner. Når du installerer Akrapovic aftermarket udstødningssystem, til brug på lukkede baner, anbefaler vi at remappe ECU’en for at forhindre potentielle fejl fra sensorere.