Dette udstødningssystem erstatter det originale, lige efter forrør, og hele vejen bagud. Der er nærmest 50 procent vægtbesparelse i forhold til det originale udstødningssystem.
Husk der skal bestilles afgangsrør separat
Sådan lyder en BMW M3 med Akrapovic Evolution Line i titanium:
TECHNICAL DATA
|
UNIT | STOCK | AKRAPOVIČ | MAX. GAIN |
maximum power |
kW
HP (m)
HP (i)
|
287.8 at 7870 rpm
391.3 at 7870 rpm
385.9 at 7870 rpm
|
301.7 at 7900 rpm
410.2 at 7900 rpm
404.6 at 7900 rpm
|
+ 16.3 at 5730 rpm
+ 22.2 at 5730 rpm
+ 21.9 at 5730 rpm
|
maximum torque |
Nm
lb-ft
|
394 at 3680 rpm
290.6 at 3680 rpm
|
420.4 at 3810 rpm
310.1 at 3810 rpm
|
+ 34.7 at 4890 rpm
+ 25.6 at 4890 rpm
|
weight |
kg
lb
%
|
45.1
99.4
|
21.2
46.7
|
– 23.9
– 52.7
– 53
|
static noise level |
dB
rpm
|
84
6200
|
93.5
6200
|
+ 9.5
0
|
DETTE PRODUKT OPFYLDER IKKE GÆLDENDE CO2 KRAVDette udstødningssystem er udviklet til brug på lukkede baner. Når du installerer Akrapovic aftermarket udstødningssystem, til brug på lukkede baner, anbefaler vi at remappe ECU’en for at forhindre potentielle fejl fra sensorere.