,

BMW M240i F22 F23 Akrapovic Evolution line udstødning

kr.19.420

Evolution Line systemet vil tage BMW M140i til det næste niveau af udstødning og performance tuning. Designet til at øge hk og drejningsmoment og samtidig reducere vægten, er dette perfekt skulpturelle system konstrueret af høj kvalitet austenitisk rustfrit stål og færdig med håndlavede kulfiber udstødningsrør. For den bedste strøm af udstødningsgasser fra motoren, systemet har et arrangement af to centrale link rør, som erstatter den enkelte standard design. Lyden forstærkes ved hjælp af en dual-mode ECU-styret ventil, som leverer en stock-niveau tone ved normal cruising og en spændende dyb sporty lyd som kørslen bliver mere livlig. Det er fuldt EU-kompatibel og har enkel plug-and-play installation for brugervenlighed.

Vær opmærksom på, at begge delnumre: MTP-BM/SS/3H og E-BM/SS/3 skal bestilles! Systemet er opdelt i 2 koder kun på grund af emballage.

Meddelelse om montering :

Udstødning passer også på køretøjer med X-drive.

Dette system passer ikke til køretøjer udstyret med Otto partikelfilter (OPF).

Varenummer (SKU): MTP-BM/SS/4H Kategorier: , Tags: , ,

Evolution Line systemet vil tage BMW M140i til det næste niveau af udstødning og performance tuning. Designet til at øge hk og drejningsmoment og samtidig reducere vægten, er dette perfekt skulpturelle system konstrueret af høj kvalitet austenitisk rustfrit stål og færdig med håndlavede kulfiber udstødningsrør.

Bemærk : Link pipe skal bestilles seperat på grund af emballage lige her 

Standard

Akrapovic

 

TECHNICAL DATA
UNIT STOCK AKRAPOVIČ MAX. GAIN
maximum power
kW
HP (m)
HP (i)
260.6 at 5900 rpm
354.3 at 5900 rpm
349.4 at 5900 rpm
264.5 at 5650 rpm
359.6 at 5650 rpm
354.7 at 5650 rpm
+ 4.8 at 5500 rpm
+ 6.5 at 5500 rpm
+ 6.4 at 5500 rpm
maximum torque
Nm
lb-ft
548.9 at 2300 rpm
404.8 at 2300 rpm
557.7 at 2300 rpm
411.3 at 2300 rpm
+ 12.6 at 3000 rpm
+ 9.3 at 3000 rpm
weight
kg
lb
%
21.3
47
20.6
45.4
– 0.7
– 1.5
– 3.3
estimated installation time
2 h 30 min
measured with: BMW M240i (F22, F23) 2016