Slip-On Line er det første trin i modifikation af udstødning, bygget af højkvalitets, varmebestandig, ultralette titaniumlegeringer – der er sandblæst og coated med henblik på holdbarhed. Med en vægtbesparelse på over 35% i forhold til originalen, samtidig med at udstødningen øges, bruger udstødningen de nyeste innovative teknologier i sin konstruktion. Udstødningssystemet er perfekt indstillet til at give den turboladede boxermotor en unik lyd!
Original lyd:
Lyd med Akrapovic Slip-On Line (Titanium) Non Sport:
UNIT | STOCK | AKRAPOVIC | MAX GAIN | |
---|---|---|---|---|
maximum power | kW | 294.0 / 6800 rpm | 306.4 / 6700 rpm | + 14.0 / 6600 rpm |
HP (m) | 399.7 / 6800 rpm | 416.6 / 6700 rpm | + 19.0 / 6600 rpm | |
HP (i) | 394.2 / 6800 rpm | 410.9 / 6700 rpm | + 18.7 / 6600 rpm | |
maximum torque | Nm | 499.2 / 3150 rpm | 522.6 / 3150 rpm | + 38.6 / 2650 rpm |
lb-ft | 368.2 / 3150 rpm | 385.4 / 3150 rpm | + 28.5 / 2650 rpm | |
weight | kg | 12.2 | 7.8 | – 4.4 |
lb | 26.9 | 17.3 | – 9.6 | |
% | – 35.7 | |||
installation time | min | 300 | ||
ecu remapping | No |
Monteringsmeddelelse:
Systemet er designet til at erstatte Porsche non sport standard udstødningssystem uden ventiler og skal installeres sammen med Akrapovic Link Pipe Set w Cat, Rear Carbon fiber diffuser, Akrapovič Sound Kit og visse originale Porsche-dele, der er specificeret i installationsmanualen (side 85). Hvis køretøjet er udstyret med et ikke-sportssystem med ventiler, er Sound Kit ikke nødvendigt. Læs instruktionerne grundigt inden installationen påbegyndes.
Dette system passer ikke til køretøjer udstyret med Otto-partikelfilter (OPF).